tisdag 4 december 2012

Om uppsatser av olika slag

Det strilar in uppsatser om Strindberg i olika kanaler... det är bra det. För er som delar dokument i GoogleDrive med mig: GLÖM INTE ATT GÖRA MIG REDIGERINGSBEHÖRIG. Det behövs för att jag ska kunna markera i dokumentet när jag ska ge er respons på allt ni gjort bra och sånt ni kan träna mer på.

Några (väldigt få - ALL heder till er som gjort det!) har skickat in texter om medeltidsromanen. För dem som har lämnat in (enbart via GoogleDrive, såvitt jag har sett) finns det kommentarer till texterna som en länk man kan följa: jag gjorde på samma sätt som med biologitexten, markerade med färger (där jag kunde) och pratade. Titta i er text, längst upp (eller i Sebbes fall i en kommentar - du hade inte gjort mig till behörig redigerare), så hittar ni länken.

I morgon onsdag blir det diktanalys på lektionen. Och en berättelse om Harriet Bosses hatt. Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar